Nu 2019 op zijn einde loopt, blikken we graag terug op heel wat fantastische momenten. Dat doen we met onze favoriete berichten en nieuwigheden van het afgelopen jaar.

Januari

Koude wintermaanden en tenten gaan niet samen? Fout gedacht: er bestaan heel wat opties om je tent te verwarmen. Wij somden ze voor je op.

Februari

Tijdens een tijdelijke shutdown bij een petrochemisch bedrijf, zijn zeilstructuren de ideale oplossing om extra ruimte te creëren. We legden in onze blog uit hoe wij fungeren als één aanspreekpunt voor drie toepassingen binnen de petrochemie.

Maart

Wij vinden gezonde medewerkers heel belangrijk. Daarom lanceerden we een nieuw gezondheidsprogramma, waarin we medewerkers uitdaagden om meer te bewegen en voor een gezonde levensstijl te kiezen. Challenge our limits op alle vlakken!

Energy@-nieuwsbrief-700x233

April

April was voor ons de officiële aftrap van het festivalseizoen. Beginnen deden we op DGTL Festival in Amsterdam, met onder andere onze TFS-festivaltent. We tekenden in de zomer van 2019 present op meer dan twintig festivals in zes verschillende landen.

Mei

In mei zetten we ons SMART-gamma graag nog eens in de kijker: het ideale gamma feesttenten voor elk evenement. Licht, veilig én logistiek interessant!

Juni

Met de zomer voor de deur, gaven we je een overzicht van alle mogelijkheden om je tent uit te breiden met een leuk terras of lounge. Zo hebben wij niet alleen verschillende soorten terrasvloeren, maar kunnen we een deel van je terras overdekken, balustrades voorzien…

Cassettevloer-buitenterras-700x466

In juni lieten wij ook in primeur weten dat wij de tentstructuren mogen bouwen voor de Olympische Spelen in Tokio in 2020. We kijken er al naar uit!

Juli

Sinds juli kent ons gamma een nieuwe telg: de Arcada 12 meter. Op vraag van onze klanten ontwikkelden we deze tent met zijn typerende booghal. Dankzij deze introductie kan je jouw aluhal nu met een minimum aan onderdelen omvormen tot een nieuwe Arcada

Augustus

De Lokerse Feesten gingen in 2019 voor de 45ste keer door! Wij waren weer aanwezig en zorgden voor de vipruimtes, partytenten voor de eet- en drinkstanden en een aluhal ingericht als artiestenrestaurant. Elke constructie werd door het team van Lokerse Feesten gepersonaliseerd, wat een steeds weer resulteert in een mooi eindresultaat!

tenten-stadsfestival-2-e1571735052823-700x625

September

Niet gespot op, maar wel naast de rode loper van het Filmfestival Oostende: onze hospitality tenten! Trots dat we deel mochten uitmaken van dit cultureel topevent.

Oktober

In oktober vertelden we meer over de uitdagende projecten die we al uitvoerden in de mijnindustrie wereldwijd. Je vindt onze tijdelijke constructies tot hoog in het Andesgebergte in Chili.

Codelco-Andina-mining-structures-4-700x525

November

Voetbalclub KRC Genk speelde dit jaar in de UEFA Champions League. Wij plaatsten er gedurende de volledige deelname een etagetent die dienst deed als persruimte en een aluhal als extra vipruimte.

December

December is dé maand voor kerstmarkten en tijdelijke ijspistes. Wij vertelden je waarom het goed is om zo’n tijdelijke ijsbaan te overdekken. Met meer dan twintig overdekte ijsbanen, zorgden wij mee voor heel wat schaatsplezier.

Het team van Veldeman wenst je een vrolijk kerstfeest en een fantastisch nieuwjaar. Tot in 2020, het jaar waarin wij onze vijftigste verjaardag vieren!

Kerstimage-NL-2020-1-700x495

Neem direct contact op

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.