2018 zit er bijna op, de feestdagen staan voor de deur en het nieuwe jaar laat niet meer lang op zich wachten. We worden er haast nostalgisch van. Het is dan ook het ideale moment om terug te blikken! Met een overzicht van onze meest gelezen blogs van 2018.

Januari

We begonnen het jaar met wijze raad over hoe je jouw gamma tenten best uitbreidt. Hoe pak je de aankoop van een nieuwe tent aan en waarop moet je zeker letten? Bijna een jaar later kunnen we nog altijd zeggen dat het beste is om zo focusgericht mogelijk te handelen. En je te laten begeleiden door onze experts.

Februari

Februari was een echte feestmaand. Op 4 februari wonnen de Philadelphia Eagles namelijk de Super Bowl in de Verenigde Staten. Zat het feit dat zij al zestien jaar in een Veldeman hal trainen daar voor iets tussen? Ongetwijfeld!

Ook een van onze eigen projecten viel in februari in de prijzen. Het tennis center van Ellesmere College in het Verenigd Koninkrijk reef de SAPCA Award binnen. Die wordt jaarlijks uitgereikt aan een innovatief sportproject. Een betere start van het jaar konden we ons niet wensen.

Maart

In maart toonden we je nog eens hoe Veldeman voor meer staat dan de verkoop en verhuur van tenten. In zeven punten vertelden we hoe we elke keer opnieuw volop inzetten op service en geen enkele uitdaging uit de weg gaan.

April

Wat als je je winkel verbouwt, maar je je zaak draaiende wilt houden? In april legden we je uit hoe wij voor AD Delhaize een tijdelijke winkel bouwden, volledig op maat en rekening houdend met alle mogelijke uitdagingen.

Mei

In mei begon de zon stilaan meer te schijnen, al wisten we nog niet wat voor een hete zomer ons te wachten stond. Gelukkig waren wij al voorbereid en kwamen onze drie tips om je tent te koelen de hele zomer lang goed van pas!

Juni

Het WK Voetbal. In juni was er geen ontsnappen aan. We besloten zelf een gooi te doen naar de wereldtitel en lieten ons uitdagen door vijf internationale klanten. Ons team verlegde hun grenzen en kon zich na afloop vol trots World Champion noemen!

Juli

In juli kwamen we met een primeur in de media: we bouwden voor Rock Werchter de grootste festivaltent ooit in België. 60m breed, 115m lang, 19m hoog en een oppervlakte van 6.900m². Het was de perfecte kick-off van een zomer vol festivals.

Augustus

Back to basics, dat is wat we in augustus deden. We zoomden in op het belang van een goede verankering van je tent of zeilstructuur. Want uiteraard is veiligheid altijd prioriteit bij ons.

September

September betekende het einde van een prachtige zomer. We blikten met plezier terug op enkele van de leuke festivals waarop je onze tenten kon spotten.

Oktober

Het najaar staat garant voor heel wat beurzen. Maar heb je al eens gedacht aan een tijdelijke beurshal? Een perfecte meerwaarde voor je beursevenement, die heel wat voordelen met zich meebrengt.

November

Geen plek om alle kerstcadeaus te stockeren? Geen nood, want in november gaven wij je tien redenen om te kiezen voor een tijdelijke stockagetent!

December

Wij dromen van een witte Kerst… Uiteraard ook omdat wij weten dat onze tenten perfect tegen sneeuw kunnen! Laat het nieuwe jaar en een goede dosis poedersneeuw dus maar komen, wij zijn er klaar voor!

Wij wensen je alvast een zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar. Tot volgend jaar!